Thursday, October 7, 2010

USA history

okey miiliishi, man apnika redigheet veestules, tpc saakshu raxtiit ko atceros un pagaatnes un kas liekas interesanti :D:D
 haha, beidzot biju uz balliiti un taa izveertaas tik smiekliiga :D gandriiz visa komanda bijaam vienas komandas biedrenes apartamentos, bijaam domaajushas tur iesildiities un tad braukt uz klubinjiem BET mana istabas biedrene Kasie pirmo reizi muuzhaa dzeera un piedzeeraas tik traki, ka vairs nevareeja paiet un izskatiijaas kaa sapiipeejusies :D un muus atveda uz muusu maaju, protams es paliku ar vinju un tas bija tiik smiekliigi, gandriiz 2h vnk smeejos par vinju :D
vienu dienu bijaam uz beernu slimniicu, kur mees straadaajaam un paliidzeejaam uzjautrinaat beernus, kuri bija piedzimushi ar atdaliitu augsheejo luupu, bet vinjiem tai slimniicaa tika uztaisiita operaacija un tagad ar vinjiem viss ir kaartiibaa :) tur bija jautri, interesanti un par velti varejaam garshiigi paeest, hehe :)
aaa, un tad vienaas briivdienaas mums bija jaaraxta protokols speelees (14-16gadigaam meiteneem) nopelniijaam naudinju $10 par speeli, tik superiigi, un izskataas, ka mums taadi turniiri buus diezgan daudz :)) extra money...
uuuuu, gandtriiz jau aizmirsu, bijaam uz otro lielaako iepirkshanaas vietu ASV, taa tieshaam bija liela, pa divaam stundaam paspeejaam izstaigaat tikai 1/4 dalju :D
76ers nedeelju treneejaas muusu zaalee un legjenda Reggie Miller arii bija sheit, zheel ka neesmu baigaa fane, jo tad man tas buutu baigais notikums un es buutu tik prieciiga, bet tagad man tas ir tik taaa. :D un es sarunaaju, ka dabuushu biljetes uz vienu speeli, jeeej :))
so, biju noveeleet ar paaris latvieshiem no Filadelgijas, iepazinos ar daudziem, nezinaaju, ka tik daudz vinji te ir, bet paarsvaraa veci cilveeki, bet tomeer vinjiem te ir latvieshu biedriiba, vecaakaa ASV, un vinji te naak balsot un taisa visaadus sveetkus sheit, mani jau uzaicinaaja uz 18.novembri, hehe. un peec veeleeshanaam vinji man uzraxtiija, ka biju jaunaakaa veeleetaaja un apsveica mani ar to :D
mums ari slikts notikums - viena meitene no komandas sachakareejas ahileju, nezinu iisti vai paarpleesa, bet izskataas, ka nevarees speeleet visu sezonu, tik zheel vinjas, jo vinja arii pagaishsezon nevareeja speeleet :(
un shai pashai meitenei vakar bija dzimshanas diena, mees vinjai uztaisiijaam paarsteigumu un visas sagaidiijaam vinju vinjas apartamentos ar baloniem, kuuku un picaam :)) tas  bija jauki, un tur bija Wii, haha, vinjas speeleeja bungas, dziedaaja un repoja, tas tik bija smiekliigi :D:D
oky, tas pagaidaam viss ;)
paldies tiem, kas intereseejas par mani, buchas :*

No comments:

Post a Comment