Thursday, October 28, 2010

Superigs 4dienas vakars... :)

Hey visiem! :) 

Pirms staastiishu kpc man shis vakars patika, pastaastiishu par vakardienas nelielo striidinju ar istabas biedreni. Nu taa sanaaca, ka biku sastriideejaamies, bet nu shoreiz tieshaam taa bija mana vaina un es vinjai atvainojos. Shodien visu dienu nerunaajaam, bet vakarinjaa vinja ar mani saaka runaat un pat apraudaajaas, jo vinjai visu dienu bez manis bija vientulji, bet man toties preteeji.Es shodien visu dienu pavadiiju ar citaam komandas biedreneem un man tas patika. Beidzot vinjas vareeja mani iepaziit labaak, jo savaadaak esmu tikai ar Kasie.Bet tagad atkal viss pa vecam, esam atkal draudzenes. :)

Vakar uzzinaaju, ka mana pirmaa eseja ir ielikta aviizee, kura ir prieksh Kids Club. Man prieks, ka vinjiem taa patika, jo taa bija par manu pieredzi un kaa es nokljuvu liidz shejienei. Daudziem sheit tas liekas ljoti interesanti. 

Hahaha, tagad kko smiekliigu... Shodien dabuuju dazhas latvieshu dzejolju graamatas, kuras pasuutiiju no citaam biblioteekaam. Aizgaaju uz study hall un tur kaa reize seedeeja viena komandas biedrene, vinja ir jautra. Es teicu, lai pameegjina palasiit, un vinja tieshaam centaas, bet es, es biju taa paarsmeejusies, ka vinja beigaas teica, ka es vinju daru traku :D:D:D Vinjiem jaa naw taadi burti kaa aa, ch, sh, ii u.c. Tad aizgaaju uz eedniicu un tur 2as citas komandas biedrenes, viena arii pameegjinaaja, vinjai sanaaca labaak, bet tomeer, iisti nesapratu ko vinja lasa :D tad vinja lika man nolasiit, un vinjas klausiijaas ar atveertaam muteem :D:D Tas ir smiekliigi buut no citas valsts. Viena komandas biedrene visu laiku smejas par mani, manu akcentu un dazhiem vaardinjiem ko taa iisti nemaaku izrunaat, bet nu vinja arii saka, ka apbriino to ka maaku citu valodu iznjemot latvieshu, jo vinji nevar iedomaaties runaat citaa valodaa iznjemot anglju :D Tas pagaidaam viss par jautriibu :)

Nu tad beidzot pie vakara... Man patiik 4dienas vakari, jo uz 5dienaam parasti nekas naw uzdots :) taa kaa varu atpuusties. Shovakar runaajos ar Kasparu vairaak kaa 2h, tas bija jautri un interesanti, jo nebijaam runaajushi vairaak kaa 2meeneshus. Nebija pat iisti taada klusuma briizha, katram bija ko staastiit. Man prieks bija parunaaties ar tevi, zinu ka tu izlasiisi ;) Un veel viena ljoti jauka un tik pat jautra saruna man bija ar manu labaako no Vaijomingas. Ar Eljuku arii nebiju runaajusi kaadas 2nedeeljas un bija daudz ko paarrunaat, ar vinju runaajos gandriiz 2h. Man bija arii liels prieks parunaaties ar vinju, bet ar vinju sanaak biezhaak, jo parasti sazvanamies pa tel vai ar sms.

Okey, tgd nu ieshu chucheet, jo kaa nekaa riit skola un man jau plkst. 12:27 :( tas laiks tik aatri skrien un es vienmeer attopos 4dienas vakaros. :)

Naakamaa zinja noteikti buus 6dien, jo tad man ir pirmaa neoficiaalaa paarbaudes speele. Nevaru sagaidiit, esmu ljoti satraukta, bet gan jau buus labi. :) Turiet iikshkjus :))


                                                         Buchas. :* Miilu :))

1 comment: