Friday, October 15, 2010

Arvien vairak patik sheit :)

Helloo!! :*
Shonedelj skolaa bija midterm, taa kaa ljoti saspringts laiks tas bija. Bet man tikai bija viens exaamens - matemaatikaa, chillinjaaa :)) dabuuju atkal 100% un A liimeni, vai tik tas naw superiigi, un pat 2 extra punktus naakoshajam exaamenam. Jaa, matemaatika sheit noteikti ir daudz vieglaaka kaa Latvijaa.. :))
Yeeeej graamatvediibaa arii neizkritu un esmu tik ljoti prieciiga par to, ekonomikaa arii labi iet, pirmajaa exiii B, anglju valodas pirmajaa esejaa A, bet par ESL (anglju valoda kaa otraa valoda) veel nezinu, bet gan jau ka B vai C buus :) taa kaa ar atziimeem man pagaodaam te labi iet :) bet nu straadaaju jau arii smagi, lai taa buutu. ;)
Basiitii arvien vairaak saaku saprast ko vinji no manis grib un censhos izdariit uz maximumu, trenere teica, ka no manis gaida uzbrukuma atleekoshaas bumbas, jo shajaa komandaa pagaidaam neesot cits, kas to vareetu izdariit :D uzveela man to :D Nevaru sagaidiit pirmo speeli, bet taa tikai 12. novembrii :(
Manas istabas biedrenes teetis ir tik jauks, vinjsh mums katrai atveda pilnu grozu ar cepumiem, un katras grozs bija pieskanjots muusu gultas veljaam, aaaa, vinjsh ir tik jauks :))

Yeah, skolas briivlaiks saacies, 1dien un 2dien skola naw, cik superiigi, bet nu treninji jau protams, ka ir :D kaa tad bez tiem :D Un veel beediigaa zinja ko uzzinaaju ir ka mums ziemassveetku briivlaiks buus tikai 3 dienas, taa nu ir cuuciiba :D
Dohh, mana bankas karte jau 2 nedeelju naw atsuutiita, tie tik ir leeni cilveeki :D un muusu bildes arii jau 3sho nedeelju naw ieliktas, sviests kkaads :D
Oky, have a great day :*

2 comments: