Thursday, October 7, 2010

31. augusts un 2. septembris

shodien jau skola saakaas, bija interesanti, lielaako dalju sapratu, bet nu veel jau nesaakaam maaciities
nu cilveeki jau interesanti, visaadi, kaa nu kurais   istabinja normaala, naw tik laba kaa mums kojaas, bet nu man te tikai viens gads jaanodziivo peec tam paarcelsho uz taadu kaa dziivokliiti. nuuu mana istabas dalja ir diezgan patuksha, jo nevareeju necik daudz panjemt liidzi, bet istabas biedrenes riktiigi laba, kaa maajaas vinja ir arii no komandas, draudziiga un smiekliiga mums iet jautri, bet nu vinja praatinjaa ir mazinja. nekaadas nopietniibas es laikam sheit palieku nopietna

2. septembris

nu interesanti, garlaiciigi, visaadi te ir, tagad man saap kaajas, jo vakar un no riita bija traks treninjsh skolaa pagaidaam veel labi, bet juutu, ka buus gruuti un kaartiigi buus jaamaacaas, jaatulko graamata, lai saprastu terminus un visu paareejo. dohhh :S lidojums, bija labs, gandriiz visu laiku guleeju kad neguleeju, tad eedu
pagaidaam es veel neesmu taa izbaudiijusi vinju eedienu, jo man iisti naw laika un mana eeshanas karte naw veel regjistreeta, bet riit to izdariishu un tad jau paeediishu beidzot kaartiigi protams, ka te ir savaadaaks eediens un dazhaads, var pat sushi dabuut, domaaju, ka izmantoshu kaadu dienu to izdeviibu domaaju, ka ar valodu ir normaali, saprast saprotu, bet ar atbildeeshu bishku stostos, bet peec meenesha jau buus labi unnn biku nesaprotu skolaa ko runaa skolotaaji, jo daudzus taadus vaardinjus nezinu, bet saakshu tulkot un tad jau paliks atminjaa
shodien bija centriem individuaalais treninjsh, jaa, sapratu, ka esmu vaaja, buus daudz pie kaa straadaat, un trenezhieros mums nekad naw bijis tik daudz jaacelj vai nu jaastraadaa, aarpraac traki, bet nu kaa tad savaadaak var progreseet, domaaju, ka latvijaa visi jutiis manu progresu, buushu stipra un neuzvarama
manas miiljaakaas dienas ir 1,3,5dienas, jo man ir tikai 2 lekcijas un katra 50 min. 11tos jau esmu maajaas pirmajaas stundaas jau lielaako dalju sapratu, bet kad saak tagad maaciit, tad ir kaa ir, pusi saprot, pusi neee drausmiigi
oi, mums shodien treninjsh bija pus7, tas tik bij trakums, conditioning, gandriiz nomiru

No comments:

Post a Comment