Thursday, October 7, 2010

29. augusts

so, oi, man iet labi, tikko bija mums meatings, muusu staavam, bija jautri, jo vieniigaa biju no citurienes un meitenes visas shokeetas, bet peec tam gaajaam uz citu, kur bija arii puishi un daudz vairaak cilveeki pajautaaja, kursh te ir no citas pilseetas, es jau kaa klusa peliite negribeeju teikt, bet mana istabas biedrene lika man pateikt, taa nu es pateicu un izskataas, ka visi bija tik paarsteigti, nu vnk smiekliigi, un tagad esmu coolest person in our dorms funny
juutos diezgan labi, ja vien nenjem veeraa to, ka nevaru taa pilnveertiigi sarunaaties, bet nu jau iet uz labo pusi hmm, nu kaa jau amerikaa visskkas jauns, tieshaam kaa filmaas, bet nu skola saaksies tikai 1dien, to gan es negribu
shovakar man bija jautri Kasie(manai istabas biedrenei) maaciiju latvieshu valodu un vinja gaaj apie citiem cilveekiem un visskko teica tas bija smiekliigi
riit man ir jaaiet peec graamataam, redzeeshu no kaadaam jaamaacaas sheit, trakums un riit mums ir komandas tikshanaas domaaju, ka man te patiks veel jau jaaredz kaa ies skolaa un treninjos, bet domaaju, ka buus labi un kad ieieshu ritmaa, tad laiks paies aatri dazhas meitenes jau prasiija vai es vinjaam kko iemaaciishu, jo mana istabas biedrene visu laiku kko vervelee un mani tas uzjautrina.   1dien buus veel viena satikshanaas ar visas shiis maajas iedziivotaajiem, mums buus taada kaa balliite ar lielu kuuku un kkaa taa, gan jau buus jautri te katru nedeeljas nogali kkas notiek, man tas patiik, cerams, ka man buus ar ko iet kopaa

No comments:

Post a Comment