Saturday, October 9, 2010

izgaashanaas :(

Hey visiem! :*
Shodien braucaam ar Kasie un vinjas teeti iepirkties :) iepazinu ASV veikalus nedaudz, bet neko interesantu neatradu, ko man gribetos nopirkt, jo staigaaju kopaa ar Kasie un vinja veda uz taadiem veikaliem, kuros man iipashi nekas nepatika :( bet nekas, vismaz naudinju ietaupiiju :)) pa veikaliem staigaajaam kaadas 2,5h, pat nogurums iestaajaas. Beidzot braucaam uz maaju pusi un pa celjam iebraucaam paeest. Gribeju tikai salaatus, bet taadu opciju vinji nepiedaavaa, jo tik un taa pa velti vinji dod pirms eeshanas, man nu vajadzeeja, kko pasuutiit normaalu, ok, kad to izdariiju, Kasie teetis saaka runaat par puishiem, lai neuzticaas vinjiem un bla, bla, un tad atnesa salaatus un es uzliku sev uz skiivja, jo man vinji ljooooti garsho un saaku jau paleenaam eest, kameer vinjsh mums skaidroja un vinjiem eediens veel nebija atnests. Un kad vinjiem atnesa eest vinji saaka teikt luugshanu, bet es jau biju saakusi eest un tiiik shausmiigi jutos, peec tam atvainojos un vinji jau protams saprata, ka es taa nemeedzu dariit, bet vienalga tik stulba sajuuta bija :(( njaaa taa nu man shodien gaaja :D:D

2 comments:

  1. Nu, jā, bet tu jau nevarēji pat iedomāties, ka viņi kaut ko tādu darīs.. tā kā. :) Nav tik traki!

    ReplyDelete
  2. nu jaaa, tas gan, bet nu tajaa briidii jutos traki, bet tagad mees par to tikai smejamies :D

    ReplyDelete