Sunday, October 24, 2010

Halloween.. :D

Sveikinji miiliishi :*
Vakar gandriiz visas meitenes aizbruacaam uz Filadelfijas centru nopirkt kostiimus haloviiniem. Vini shos sveetkus uztver ljoti nopietni, ne taa kaa mees latvijaa. Pilniigi peerk teerpus pa $50, kas ir apmeeram 30lati. Nu nee, es taadu naudu neteereeshu prieksh kkaada teerpa, kuru taa pat uzvilkshu vienu reizi :D UN, vinji te nepaargjeerbjas briesmiigi vai biedeejoshi, bet gan peec iespeejas iisaakiem svaarcinjiem/shortinjiem, piem, neraatnaas medmaasinjas :D jaa, shitaadi ir tie teerpi ;)

aarpraac mums te ik nedeelju notiek visaadas briesmiigas lietas :( pirms kaadaam 2 nedeeljaam sashaava vienu puisi pie vilciena stacijas, bet nu vinjsh nebija no muusu skolas.
Vakardien dazhas minuutes peec mees izbraucaam uz iepirkshanos, autobuss notrieca 25gadus vecu sievieti, trakums, cik saprotu, tad autobuss griezaas pa labi un neredzeeja, ka vinja shkjeerso ielu, jo vinjai jau zaljais, visi autobusaa esoshie pasazhieri bljaava STOP, bet nezinu, shoferis iespeejams bija aizdomaajies.. taa nu te iet :(

Labiii, man nu jaaiet uz graamatvediibas stundu..
Jauku jums visiem dienu :))
Buchas :*

3 comments:

  1. Jaa haloween te ir labie :D tam es piekriitu bet tie terpi , ssausmnajs !
    Tu tur uzmanies un turies :))

    ReplyDelete
  2. hehe, es jau taadu nevilkshu, neieshu maksaat taadu naudu :D bet nu paldies uzmaniishos un tureeshos ;) tu ar turies ;)

    ReplyDelete
  3. haha jaa par tiem teerpiem man arii. komandas biedrene 5dien buus one night stand/walk of shame :D es prasiiju, vai tad juus par briesmonjiem nepaargeerbjaties? 2 dienas smeejaas par mani :D
    haha lai veicas ;)

    ReplyDelete