Saturday, October 30, 2010

Saturday...

Buchas miiljuminjiem! :*

Shodien man bija pirmaa neoficiaalaa speele, uzvareejaam, es pat iemetu 4 punktus :)) Biju prieciiga :) Vispaar diezgan normaali prieksh pirmaas speeles, biju uztraukusies, ka kko nepareizi izdariishu :( Cerams, ka ar katru speeli buus arvien labaak :) Bet kaa saka: "Ceriiba muljkja mierinaajums." Njaaa, un sheit ir nedaudz savaadaaki noteikumi, taa kaa jaamaacaas arii nedaudz kkas. Aaaa, un vakar mums iedeva informaaciju par katru speeleetaaju un komandas kombinaacijaam, un mums bija jaaiemaacas ko muusu poziicijas speeleetajas dara, jo trenere speeles laikaa var pajautaat jautaajumu un mums jaazin ko atbildeet, ja nee, tad droshvien treninjsh buus smags :D Un pati smiekliigaakaa dalja bija peec speeles, kad vajadzeeja iet dushaa, jo mums dushas ir 4 un katra ir atdaliita un aizkarinji, kjipa lai neredz, bet shajaa zaalee bija kopiigas, un dazhas no freshman meiteneem pirmo reizi gaaja kopaa ar citaam meiteneem, vinjas bljaustiijaas un aakstiijaas, tik smiekliigi,  bet man tas nebija nekas iipashs, jo LV taa normaala padariishana :D 

Un diena man turpinaajaas superiigi, jo viena mana draudzeniite BEIDZOT nopirka austinjas, web kameru un mikrofonu. Bijju tik prieciiga. Tik forshi parunaajaamies, paldies tev Ilzhuk :* Aaaa, un parunaajos ar savu miiljo braaljuku arii, bet nu ljooti nelielu laicinju, jo vinjsh nekad negrib ar mani runaat :( ceru, ka vinjsh labosies :)

Vakars turpinaajaas Halloween partijaa ar maziem berniem. Mees bijaam kaa briivpraatiigie, bet nu iisteniibaa mums tas ir jaadara obligaati :D Tas bija tik garlaiciigi, mums bija jaaseezh pie durviim un jaaatziimee, kas ierodas, bet nu mees dabuujaam picu pa velti un haloviinu gardumus :)) un mazie beerninji bija tik miiliigi, teerpi bija tik superiigi - spiderman, tiigjeriities, dizonaurinjsh, u.c.

Tagad esmu istabinjaa un gulju gultinjaa, gaidu kad aizbrauks istabas biedrenes vecaaki, jo vinji te seezh ilgi un dikti un netaisaas prom, bet mums riit 7os jau treninjsh un es gribu guleet. Bet nu vinjas teetis ir superiigs, vinjsh shodien man izmaksaaja saldeejumu, tiiik garshiigs :)) Bet vienalga, esmu dusmiiga un vinji nesaprot, ka es gribu guleet, bet esmu jau zem segas un miegu ciet, ko veel man dariit??? :O

Jauku visiem vakarinju, katraa zinjaa labaaku kaa man ;)
Buchas :*

1 comment:

  1. Tik jauki!!! Un man prieks par spēli!!! :)
    Vectēvs lv halovīnus sauc par halogēniem! :D :D

    ReplyDelete