Wednesday, October 20, 2010

Media training...

Sveikinji visiem maniem miiljajiem lasiitaajiem :*

7dien mums bija BIG5 clinic, tas ir taads pasaakums speeciigaakajaam Filadelfijas komandaam, tur bija daudz mazu beernu, kuri mums bija jaatrenee un labi jaaizklaidee vinji, tas bija diezgan garlaiciigi, bet nu kas jaadara - jaadara. Mums divas dienas bija briivas no skolas, bet protams treninji bija dubultaa, taa kaa nekaada atpuuta nesanaaca :( Tik treneejos, guleeju, eedu, runaajos ar vecaakiem un vakaraa filmas skatiijos, graamatas nenjeemu nemaz aaraa no plaukta :D Bet nu jau skola atkal ir saakusies un riit jau jaanodod otraa eseja anglju valodaa, domaaju, ka esmu uzraxtiijusi to ljoti labi :) cerams, ka skolotaaja arii noveertees.
viena no muusu eekaam, kuraa notiek stundas

Bet svariigaakais un interesantaakais kaapeec shodien raxtu ir taapeec, ka mums shodien bija Media training. Un tas tieshaam bija tik smiekliigi. Mums jau vakar pateica, ka tur buus jaamaacaas runaat kameras priekshaa, un shodien ejot uz to pasaakumu runaaju ar istabas biedreni, ka es ceru, ka vareeshu nerunaat, jo tomeer mana anglju valoda veel naw tik laba. hmm, un kaa jums liekas, kuru no mums 13 meiteneem izsauca pirmo?? nu protams, ka mani, Kad vinja teica: "Labi, tagad pamegjinasim tevi, nu tur tais peigaas." Un skataas uz mani. Es vnk neeeeeeeee, meitenes jau saaka smieties, bet nu beigaas jau bija diezgan normaali, nemaz tik traki nebija :D Un peec tam sauca paareejaas jauninjaas, jo shitais pasaakums vinjiem katru gadu. Bet pats labaakais bija kad vinja mums raadiija video dazhus no pagaishaa gada, tas tik bija smiekliigi. Raadiija kaa nevajadzeetu dariit, jums to vajadzeetu redzeet, tas naw tik viegli izstaastaams :D Un tad raadiija arii kaa slaveniibas nemaak runaat, piem, Obama aizkulisees pateica, ka Kanye West ir pakalja un tas tika nofilmeets pa kluso un protams publiceets. Staastiija, ka nevajag likt bildes un klipus personiigus facebookaa, jo vienmeer var atrast un viens beisbolists gjeerbtuvee dejoja un pat uztaisiija shpagatu (un ieraugot to mees visas vnk ieblaavaamies) un tas protams tika ielikts facebookaa un publiceets taalaak. Oi, taa tik bija izsmieshanaas :D:D Cerams, ka naakamgad neraadiis mani kaa piemeeru :D
muusu gjeerbtuve - vnk miilu to :))

okey, man nu jaaiet chuchinjaat, riit gara diena. divas stundas no riita, peec tam uzreiz treninjsh un peec treninja veel viena stunda, bet peec tam jau maajas darbi 5dienai... yipiii un 5diena jau klaat :))

No comments:

Post a Comment