Sunday, October 3, 2010

Pirma zinja. Tie kas vel neko nezina, izgriezisho no sutitajam veestulem.

27. augusts

Ljoti labi aizlidoju, bez jebkaadiem sarezgiijumiem Juutos labi, kad daru kko un nedomaaju par jums, bet vakaros ir kaa ir un vakar veel atveeru vecaaku un vecvecaaku daavanas, protams, ka bez asaraam neiztiku, vini prot saraudinaat haha, ar to atlidoshanu bija smiekliigi Mary Kate mani gaidiija citaa terminaalaa, bet es jau protams no saveejaa prom negaaju, un taa nu mees stundu viena otru gaidiijaam, kameer vinja attapaas, ka naw iistajaa vietaa kad vinja mani atrada bija tik prieciiga, ka apkrita man ap kaklu   te visi cilveeki ir tik superiigi tagad Samira(komandas biedrene no Horvatijas) man gatavo lazanju, mees esam vinjas apartamentos kas veel?? pirmajaa dienaa es paliku pie Mary Kate, jo bija jau veels. Naakamajaa dienaa biju pie treneriem uz ofisu un tad mees izdariijaam dazhas lietinjas, kas vajadzeeja, lai pilniibaa buutu regjistreeta, uztaisiijaam pat manu skolas karti ar bildi, tas bija smiekliigi biju paeest ar diviem no treneriem piceerijaa, bija garshiigi, pagaidaam vinji mani lutina un paarmet ka es paaraak maz eedu peec tam gaaju iepirkties ar Mary Kate, ilgi dabuujaam staigaat pa to veikalu, bet visu nopirkaam, mana gultas velja ir violetaa kraasaa, esmu jau pilniibaa iekaartojusies peec tam mani aizveda uz maajaam un treneris atveda man paarsteigumu - ledusskapi vinji ir tik superiigi es jau no pus5 biju savaa istabaa un man bija laiks iekaartoties  :) shodien es ceelos tikai 9os, sataisiijos un gaaju uz ofisu, atkal izdariijaam dazhas lietinjas, kas bija vajadziigas, dabuuju savu stundu saraxtu - 1dienaas, 3dienaas un 5dienaas man buus divas stundas no 9:00 liidz kaadiem 12:00 un tad tikai treninjsh. 2dienas un 4dienaas 3 stundas, no riita divas un viena vakaraa bijaam ar Samiru iepirkt vinjai iekaartas istabai u nveel sho to padariijaam un tagad esmu pie vinjas, driiz eediisim lazanju.. hehe...

haha, Mary Kate sastaadiija saraxtu nu taa nu mees gaajaam pa veikalu un pirkaam visu ko vajadzeeja mums te netaalu ur veikals, kuraa ir pilniigi viss, ko vien vari iedomaaties   oi, te ir tik liela teritorija, ka dariit buus ko, visaadas eedniicas, ai viskkas   hmm, man buus matemaatika, ang'lu val, anglju val kaa otraa valoda, ekonomika un gramatvediba :D haha, ar valodu ir smiekliigi, kkaa meegjinu, bet nu ja nesaprotu, tad jautaaju veelreiz, ja naw svariigi, tad vnk izliekos, ka saprau   mums te sauliite un diezgan silti

driizumaa buus par naakamajaam dieninjaam arii ;)

No comments:

Post a Comment