Thursday, December 30, 2010

Ziemassveetki, Florida, Spele

Sveiki visi mani milishi! :*
Saakshu ar ziemassveetkiem(zs), svineju Floridaa ar manu istabas biedreni un vinjas gjimeni. Bija interesanti, pirmajaa dienaa, kad aizbraucaam, braucaam uz iepirkshanaas centru, sapirkaamies dazhaadas lietinjas. otrajaa dienaa braucaam uz Disney World, tur tik bija interesanti, man patika un iesaku visiem kam iespeeja aizbraukt. Safocheejaamies arii, bet vinja netiishaam visas bildes izdzeesa, es biju tiik dusmiiga, dohhh. Tur bija arii atrakcijas, kuraas es bljaavu, un tureeju vinjas roku :D nofocheejos ar mikey mouse, bet nu bildes naw :(

Peec tam mums maajaas bija biljarda turniirs un speeleejaam veel vienu speeli, bet iisti nezinu kaa vinju sauc. Katraa zinjaa paarsmeejos ar vinjas braali un braalja draugu, hehe. Naakamaa diena un zs, daavanas vinjiem tik daudz, zem egliites kaadas 40 daavanas, trakums... Es ari sanjeemu dazhas daavaninjas, jauki jau tie cilveeki ir. Un naakamajaa dienaa saakaas piedziivojumi, no riita ceelaamies agri un devaamies uz lidostu, lai paspeetu uz treninju, bet izraadiijaas, ka Filadelfijaa taads sniegs, ka lidosta sleegta un muusu reiss atcelts, taa nu mees sagaidiijaam vakaru un mums pateica, ka labaakajaa gadiijumaa tiksim peec 3 dienaam, bet mees nevareejaam gaidiit, jo mums tachu speeles tajaas dienaas.. Beigaas lidojaam uz citu lidostu un muusu treneris brauca mums pakalj un veda uz treninju. Bet beigaas viss veiksmiigi, hehe.


Speciaali jumtlapai ;)
Komentaars par manu veiksmiiigo speeli: "Gribeeju tikai pateikt, ka tgd visi sheit zin kaa es varu speeleet, un vinji tgd katru speeli gaidiis no manis shaadu sniegumu. Esmu nedaudz uztraukusies, jo katru speeli buus jaacenshas speeleet tik labi, ceru, ka izdosies."

Paldies visiem manie lasiitaajiem, liidz citai reiziitei un Laimigu Jauno Gadu :*

1 comment:

  1. hahaha :D JUmtlapa vairs neļauj mierīgi rakstīt. LIEK apdomāties. Brrr!!! :D

    ReplyDelete